onsdag 22 september 2010

- Ledig dag

Idag har vi haft Ida på besök, hon har tagit massa fina kort på mig å Leo men tyvärr så gick det inte att lägga upp dom just nu, får försöka senare eller imorgon!
Idag har jag haft jätte ont i halsen, hoppas verkligen att det går över snart, tog två alvedon förut å gick å la mig en stund så just nu känns det lite bättre! Får la knapra alvedon imorgon med så jag kan jobba!
Ska bli spännande å se om Leo kan vara på dagis hela dagen imorgon eller om jag behöver hämta honom imorgon med för han är ju fortfarande lös i magen men det är ju inte magsjuka...!!!

Fredag är jag ledig igen å då blir det massa gos med Leo å förhoppningsvis lite bus med någon av hans kompisar!
På Lördag ska vi på bröllop, har köpt en ny jätte fin klänning som jag längtar efter att få på mig (Kort kommer på den med men efter helgen)

Nu ska jag lägga mig under en filt med en kopp Te å kolla på "halv åtta hos mig" Efter det blir det Idol :)

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar