fredag 17 september 2010

fredag kväll

Haft en mycket trevlig dag med Jessica,Theo, Nathalie & Nellie. Tjötat massa å käkat våfflor, efter våfflorna hämtade jag min lille prins på dagis, som vanligt inte hade ätit så det va ju bara att göra mat när han hade kommit hem!
Nu på kvällen har jag varit å hämtat Syrran & Robin på Säve flygplats, Moster Linda hade saknat Leo så på Söndag ska hon nog komma hit å pussa lite på honom :)

Nu sitter jag å älsklingen å kolla på Timrå -Frölunda 2-0 står det just nu se om Frölunda kan vända detta.. va tror ni?? Jag håller tummarna så hårt jag kan på att dom gör det iaf!!

Imorgon blir det kräftskiva hemma hos svåger & svägerska men båda sidorna av deras släkt inte ofta man träffas allihopa.. ska bli jätte trevligt!!

Nu ska jag slappa på soffan å möla chips!
Ha en underbar kväll!!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar