torsdag 16 september 2010

frukost








Leo äter frukost å jag passar på att blogga lite!!
Nu har jag jobbat två kvällar i rad bara en kvar nu sen ledigt! Känns lite jobbigt att jobba kväll när man måste åka å jobba innan Claes har kommit hem, blir ju inte att man ses särskilt mycket för när jag väl kommer hem kl 22.30 så är man ju helt slut å somnar! Blir ju verkligen en hel dag, upp tidigt med Leo, roa honom hel dagen å sen åka å jobba ett kvällspass.. segt men det funkar!
Nu har jag fått 2 scheman att välja på båda ligger på 70% å ett är mest dagtid och varannan helg, det andra är mest kvällstid å varannan helg! Så jag tror nog jag tar det med mest dagtid :) Å jobbar jag dagtid så har jag 2 lediga vardagar i veckan å då behöver ju Leo bara vara på dagis 3 dagar i veckan :) detta kommer bli kanon :)

Idag ska jag å Leo bara vara hemma å mysa tills det är dagas att åka å lämna honom hos hans mormor så jag kan åka å jobba! Vill inte, men måste! Vill ju bara vara hemma å mysa med min underbara son! Får göra det i helgen!!!

Nu ska jag nog städa lite efter Leo, blir ju ganska kladdig när han äter själv!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar