fredag 24 september 2010

hel dag på stan!

Idag har jag haft en heldag med Jessica, Nathalie & barnen, började på baby cafét i ytterby Leo sov men Theo & Nellie lekte å sjöng! Efter det så åkte vi till BackaPlan, fick handlat lite grejer tex ny nappflaska till Leo, tröja till mig, 2 små ramar till Claes för att ha i bilen, sparbössa, tunna vantar för Leo och ha på dagis m.m.
När jag kom hem mådde jag verkligen skit, så när Claes kom hem så gick jag å la mig 2 timmar men mår fortfarande inte så jätte bra, måste ju vara frisk tills imorgon ju, bara till att trycka i sig vitaminer innan man lägger sig å hoppas på att det ska hjälpa!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan å bara mysa resten av kvällen :)
Puss & Kram

Jessica det blev ingen ersättare för dödsfallet så bild kommer när jag köpt en ny :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar