söndag 27 juni 2010

Roligt utan alkohol!!!!

haft en helt underbar helg, Fredagen va vi med Claes familj å tittade på när alla andra dansade runt midsommar stången, sen blev det god mat hemma hos svärföräldrarna. När vi kom hem satt grannarna här hemma runt en brasa här på baksidan så då satte vi oss där å va sociala en stund, Erika å Anton va också med!
Lördagen va vi i Lysekil med, Erika, Anton, Lotta & Ulf, (Leo va hos farmor & Farfar)
Va nog den sämsta crusingen jag varit på med jag hade trevligt ändå. käkade go mat på havets hus å hade det hur gott som helst i solen!
Va faktiskt nykter HELA Lördagen, så nu har jag äntligen insett att man KAN ha roligt utan alkohol, fattar nämligen inte vad som skulle kunna varit roligare om jag skulle druckit.. ?!

Idag ska vi grilla grillspätt ska bli så mumsigt å ikväll ska jag mysa med min lilla familj hela kvällen!!! Älskar er mest i världen!

Hoppas alla läsare haft en lika bra midsommar som jag haft!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar