onsdag 2 juni 2010

helt underbart!

Helgen har varit helt underbar, jobbade fredag kväll å lördag morgon men på lördag efter jobbet bjöd älsklingen mig på kinan eftersom det va morsdag på söndagen å jag fyllde år på måndag. Efter Kinan va det innebandy avslutning, blev bara 6 st mycket besviken på alla som hoppade av men vi hade skit trevligt iaf :)
När jag kom hem från avslutningen fick jag en förtidig morsdag/födelsedags present.. 1000:- på Ullared å dåligt tålamod som jag har så kunde jag ju inte vänta till nästa helg utan vi åkte redan på Söndag morgon :) Hittade massa fina kläder :) När vi kom hem åkte vi till min mamma å fortsatte fira min födelsedag plus mors dag för mamma, grillade mat å till efterätt hade jag bakat en tårta. Mycket lyckad födelsedag helg :) På självaste födelsedagen mån 31 maj så jobbade jag kvällen, men va gjorde det när alla redan firat mig! <3

Igår va jag i stenungsund med Jessica & Theo jessica köpte ny telefon å så kikade vi på marknaden, köpte en t-shirt till Leo: 50% pappa 50%mamma= 100%charmtroll stod det på den, passar så bra på honom!
På kvällen kom Evelina hit, satt ute å tjötade flera timmar, drack kaffe & åt jordgubbar!
Mycket trevligt!

Idag har jag varit på NÄL å gjort glykos belastning eftersom jag hade grav.diabetes dom ville göra en efterkontroll så de verkligen va borta, sjuksköterskan sa att det såg jätte bra ut men att en läkare måste komma på det också men hon trodde inte att det skulle vara någon fara.
Om en stund ska vi ut till Claes föräldrar å hälsa på å efter det ska vi ut till marstrand å kola på balen med Jessica & Theo!

Fattar inte varför man aldrig får frågan att följa med ut på helgerna längre eller om man vill hitta på någonting på eftermiddagarna/kvällarna, bara för man är mamma så betyder det la inte att man MÅSTE vara hemma jämt! eller??
Tycker att det är så tråkigt att man blir bortglömd bara för man skaffat familj, jag är precis samma människa som innan jag blev mamma, tycker det är kul att komma ut å festa å träffa folk även om jag inte kan göra det varje helg, så ibland!
va bara tvungen att lätta på hjärtat lite!

det va allt för denna gången!
Ha en underbar dag i solen alla.
Puss & kram

1 kommentar:

  1. Jaa visst är den fin :) Den finns på Ikea. Allt är bra & här trivs man toppen .. hur e det med er ?Kram

    SvaraRadera