tisdag 8 juni 2010

fullspäckad dag

Igår va en sån dag som man hade någonting att göra hela tiden en sak avlöste den andra! Började med att jag åkte förbi min pappa å hämtade en födelsedags present sen vidare till willys å handlade med min mamma, när jag kom hem å packade upp påsarna så kom Emma h it :) Mycket trevligt! saknat henne, träffas alldeles för sällan :( När Claes kom hem så åkte emma å då satte jag å älsklingen igång å storstäda hela lägenheten å mitt i städningen kom grannen ner å frågade om vi skulle ha kaffe, bara till att städa färdigt å gå upp till dom, å samtidigt som vi drack kaffe så sprang vi fram å tillbaka till tvättstugan, 20.30 gick vi ner å nattade Leo när han somnat va det bara till att hämta all tvätten å vika den, efter det fick det bli en go dusch å sen sängen. va ganska trött efter att ha hållit igång hela dagen!

Idag blir det lugnt å ikväll ska jag jobba!!
Ha en bra dag!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar