måndag 14 juni 2010

4 av 8

Har nu jobbat 4 dagar av 8, börjar kännas i kroppen men efter kvällens jobb pass så är det ju bara 3 kvar mer än hälften gjorda! :)
Idag tror jag att jag ska ta med barn å hund och åka till mediamarkt å kolla på en tv till sovrummet. (Ska bara kolla)
Har verkligen snöat in på det att ha en tv i sovrummet, varje kväll när vi kollar på tv å man börjar bli lite trött så säger jag till Claes.. - tänk va skönt å ligga i sängen å kolla på resten av filmen! han håller nog med mig tror jag :)

Varför kan man inte stänga av ljudet på telefonen på morgonen eller be sina jobbarkompisar att inte ringa innan kl 7.
Idag 6.42 så ringer Claes telefon å han svara givetvis å lyckas väcka Leo. Är så lycklig på honom idag känner jag! Hoppas jag kan få Leo å sova en stund nu på förmiddagen så kan jag också få vila mig, fattar inte hur jag ska orka jobba ikväll annars!?

Nu blir det frukost!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar