måndag 14 juni 2010

3 dagar till!

Har varit iväg idag å kollat på en tv till sovrummet.
Å ja jag har bara kollat, köpte faktiskt ingen men va väldigt sugen!
Hoppas på att köpa en inom kort.
Får dra med älsklingen till helgen å kolla :)

Nu har jag jobbat 5 av 8 dagar,
Å är helt slut men bara att kämpa på 3 dagar till sen är jag LEDIG!!
Måste säga det att jag saknar min lille son när jag jobbar så mycket, Nu ska jag jobba 8-15 tisdag, onsdag & torsdag, känns jätte jobbigt att vara borta så mycket ifrån honom, men han är säkert glad för hans mostrar ska passa honom 2 dagar å Claes ska vara hemma en!
Är ju inte van att vara bort från honom så många timmar varje dag i 8 dagar, men det är la bara att vänja sig för i Augusti börjar han ju på dagis!

Nu ska jag kolla färdig på programmet på 3an sen ska jag sova ska ju upp tidigt imorgon!
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar