fredag 23 juli 2010

Skönt att komma igång!

Nu va det ett tag sen igen.. fy mig!! Nu har äntligen Claes semester, helt underbart! Började hans semester med att åka till Varberg, wheels and wings, förra onsdagen å Campa med Jenny,Örnie & Liam & Torsdagen kom även Jonas,Ann-britt, Ulf, Lotta & alla barnen. Hade det jätte bra, Torsdagen blev först en vända till Ullared å på kvällen fick det bli en liten crusing runda i stan, va nog den bästa dagen att åka runt på va inte så mycket bilar så det rullade ju hela tiden! Fredagen upp tidigt å in på marknaden, gick där ett par timmar sen hem å grilla å efter det crusing i stan, lite mer bilar på fredagen men ändå inte för mycket!
Lördagen bestod av restaurangbesök, orkade inte laga mat, på kvällen blev det som dom andra kvällarna crusing i stan :) med Lördagen va det FFFFÖÖÖÖRRRR mycket bilar, å ka ett vara tog 3 timmar så när vi hade kommit runt ett varv va det ju bara till att åka hem eftersom vi hade barn med oss i bilen så då kunde det inte bli försent! Men hade en helt underbar semester i Varberg! Nästa år har vi bokat en vecka å jag längtar redan :)

Nu när vi kom hem fick vi ett ryck å insåg att husvagnen vi har är förliten, måste ha en vagn med bäddar på båda sidorna i vagnen, så vi hittade en på blocket vi åkte å köpte i Tisdags så nu måste vi ut å provcampa den:) Blir nog att vi åker några dagar nästa vecka men grannarna :)

Igår va jag å tränade för första gången på väldigt länge å det känns idag kan jag säga men va skönt det va att komma igång igen, så idag fick det bli en promenad i fontin fick även med mig Claes inte illa, så nu hoppas jag att vi kan gå en promenad varje dag, värkar som han är med på det men vi får la se i morgon :)

Nä nu ska jag slappa på soffan innan det är dags att åka å jobba! Ha en underbar dag!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar