torsdag 8 juli 2010

FunCity!






Då va det ett tag sen jag skrev igen, hinner inte riktigt med så det blir ett inlägg då å då när jag har tid!
Igår va vi på FunCity med alla grannarna, stiftelsen här i ulvegärde som anordnade med buss & inträdde! hade jätte trevligt å Leo fick åka lite grejer, va stor han har blivit!!
Badade gjorde han också, tyckte han va roligt, men jag va en badkruka så Claes fick bada med honom :)

Idag har jag varit med Emma & Jessica, fick bytt min klänning jag köpte här om dagen, va ju sönder med fick iaf en ny! Efter det blev det lunch på Bettans, smaskens!
När jg kom hem la vi oss å vilade en stund är verkligen helt slut idag, alla mina krafter försvann igår på funcity!
Men har iaf fått storstädat här hemma, alltid lika skönt när man är klar!
Nu blir det Tv resten av kvällen!

ha en underbar kväll!!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar