fredag 9 juli 2010

ska det vara så svårt,....

Kl är 9.00 och jag är redan rastlös, vad ska man hitta på idag tro..?? Hade hoppats på att det skulle vara fint väder så man kunde åka till stranden, men icke.. fattar inte vad det är för fel på svensk sommar, ska det vara så svårt att vara sol????
Men när älsklingen kommer hem från jobbet så har han 4 veckor semester med mig å Leosen :) jippi!!
Funderar på om jag skulle åka till ikea idag kanske å kika på en ny garderob till Leo den han har är ju helt kass, hyllplanen ramlar ner å sånt orkar inte jag med!!!

Känns som vi har massa å göra innan vi ska åka till Varberg på Onsdag, för det första så måste vi byta hjullager på bilen, har beställt ett från England så hoppas det kommer idag! Anledningen att vi beställde från England va att det blev 1000:- billigare än om vi skulle köpt det på mekonomen. Hinner det inte komma så måste vi ha tag på en annan bil å låna, måste klippa gräset vid huset, skrota en bil, packa, tvätta M.M

Nu ska jag mysa med men lille prins en stund innan vi åker iväg en sväng!!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar