torsdag 11 juni 2009

Torsdag

Kom hem för en timma sen från dagens utflykt.. varit med Syrran å besiktigat bilen.. den gick inte igenom, jävla skrutt bil!! Efeter det åkte vi till Kode å gick ut och gick med vovvarn!! sen åkte vi till Stenungsund å kollade lite i affärer, fick köpt en namnskylt till barnvagnen som det står Leo på, så nu är jag lika häftig som alla andra!! haha!!

När jag kom hem käkade jag middag som jag förberedde igår.. Va ju första dagen med viktväktarna.. å maten va ju faktiskt helt Okej!!

Sitter nu å väntar på att älskling ska komma hem.. har möte på kåken så det dröjer nog ett par timmar till innan han kommer.. :( Tur att jag har Prinsen å mysa med iaf!! Å Knodden också såklart!!

Nu har Prinsen tydligen sovit färdigt så det blir att byta på honom sen blir det mys framför tv:n!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar