tisdag 9 juni 2009

Sitter hemma idag igen.. har så jävla tråkigt!! Men man får la skylla sig själv som har bosatt sig 3 mil från Kungälv!! kan ju inte åka dit varje dag då skulle man ju ha en bensinräkning som heter duga!! men imorgon ska jag till min mamma å baka inför dopet, ska bli skönt att komma hemifrån lite!!



Snart är det midsommar.. å jag kom å tänka på en rolig sak!! Kommer du ihåg Sofia för några år sedan när vi tog oss till Lysekil på egen hand.. :) haha.. det va värkligen en anorlunda kväll!! Å dom idioterna från vänersborg som körde hem oss.. :) Lilla omvägen!!


Fick fixat lite i husvagnen igår, packat ut lite saker som jag fick när jag fyllde år, ska nog ta å gå igenom allt idag igen för att se vad som fattas inför första camping semestern!! är nog en hel del skulle jag tro.. :)


Nu ska jag gå å byta blöja på min son, sen blir det gos i soffan!!

2 kommentarer:

  1. Hahaha a de fan tider de.. Visste inte att ni hade husvagn.. Vart bär det av och när???

    SvaraRadera
  2. okey.. härligt.. vart e bilden på oss tagen????

    SvaraRadera