tisdag 23 juni 2009

Soligt!!

Har varit ute vid havet idag men Leo, Castor, Mamma, Linda, Robin å Anton, Det va helt underbart, har inte varit det sen Leo kom.. allt blir ju lite bökigare nu när man har barn.. han får inte vara i solen å jag vill inte vara i skuggan å hitta sol å skugga nära varandra är inte alltid så lätt, men nu hade jag ju familjen med mig så då hjälptes vi åt med allt!! Tack familjen!!

Har varit å klippt mig idag med.. herre gud va kort det blev.. men det växer ju som tur är ut, ska snart färga det oxå så då blir det nog bra.. måste ju vara fin i håret inför dopet som ska vara på Söndag!! :)

När älsklingen kom hem från jobbet, blev det grillning i det fina vädret... sååå gott!! Har köpt jordgubbar som vi ska äta snart också.. mums!!

Nu ska jag lägga Leo så älsklingen kan färga håret på mig, Får la lägga ut bilder när det är färdigt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar