tisdag 16 juni 2009

Förvirrad

Jag vill ju men ändå inte, Hur ska man kunna veta vad som är rätt..?! Men ska man komma någonstans här i livet så måste man chansa, jag vet att jag kommer ångra mig, men det är la förhoppningsvis bara ett litet tag, sen inser man nog att det va rätt beslut iaf..
Det kan ju bli bra.. även om man har det väldigt bra nu!
Jag vet vad ni tänket... men det är inte som ni tror!!

Nu ska jag strax äta frukost, Sen ska jag vägen om kungälv å uträtta lite saker.. efter det ska jag å hälsa på min vän Ida.. Va ett bra tag sen nu så det ska bli skönt å träffas så man kan skvallra lite ;) haha!!

Nu ska jag ta hand om en bäbis som ligger å pratar med sig själv.. han vill nog ha uppmärksamhet!! och lite kläder!! :)

Ut å sola med er nu allihopa, det är ju kanon väder!!

1 kommentar:

  1. Hej vännen! hur är allt? Va är det för nått du tänker på? är lite nyfiken :) Hopppas allt är med lillen.. Kram

    SvaraRadera