söndag 29 januari 2012

fått gjort en del i helgen....

Grattis lillasyster på 20års dagen :)
Idag har vi varit på kalas för syster och även för pappa som fyllde år i Tisdags! Grattis till er!

Igår blev det en hel del bilkörande, åkte först upp till huset och lämnade Castor sen åkte vi till byggmax för att kolla på lister till hallen som vi har tapetserat, sen blev det mediamarkt för att köpa present till Erika sen åkte vi över till plantagen och köpte en blomma till C´s föräldrar som firar 35årig bröllopsdag och i och med det så va vi å käkade på restaurang på eftermiddagen och kvällen avslutades hemma hos dom för lite poker spelande :) jäkla körande men en mycket trevlig dag :)




Dessa fina väggtexter förgyller två av våra väggar hemma nu. (Inte exakt samma utseende)

Eftersom vi äntligen fick tapetesrat hallen här nere så kunde jag äntligen få upp mina fina texter :) Nu ska jag hitta till övervåningen också så jag kan pynta dom väggarna med när dom är omtapetserade!

Nu ska vi mysa ner oss i soffan å kolla på wallander- skytten.

Ha en fortsatt bra kväll!

Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Hejsan Therese,
    vad bra att du köper lister- det är sånt man lätt glömmer. Många fixar hela rummen men drar ut lite på att fixa listerna. Jag drog ut på det i två år. (Men nu är listerna fixade). Jag skulle vilja se hur ni gjort om i hallen och hur tapeterna ser ut!

    Jag jobbar på Byggla.se, där alltifrån hemmafixare till proffs möts för att visa upp sina projekt, se på andras och inspireras. Det skulle vara kul om du vill visa upp ditt projekt hos oss. Om du mailar mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer. Då kan jag även passa på att berätta om den lilla moroten jag kan erbjuda dig :)
    Lycka till med listläggandet!
    Mvh
    Vendela på Byggla

    SvaraRadera