lördag 14 januari 2012

lite om helgen..

Idag har jag Leo och Leos moster Linda varit på barnens lekstad här i kungälv och lekt av oss.
Va nog där i närmare 3h och jag är helt slut nu, hade nog kunna lägga mig för natten nu men känns ju inte så himla roligt att sova bort hela lördag kvällen.

Ikväll va igentligen meningen att jag å älsklingen skulle gått ut och Leo skulle sova hos sin farmor & farfar, men trött som jag är och claes är dålig så blir det att vi stannar hemma istället och myser framför tvn och Leo har vi bäddat ner i sin säng med välling och pippi filmen så vi får se hur lång tid det tar innan han somnar med tanke på att han inte sovit på hela dagen plus att vi varit på leklandet så borde han sova inom en halvtimma :)

Imorgon ska vi upp till huset och greja, så det blir la att man är där hela dagen och på kvällen har vi tvättid så rolig söndag har vi framför oss.
Nu ska jag bädda ner mig i soffan med en kopp kaffe.
ha en bra helg!
´
Puss & Kram

1 kommentar: