lördag 11 februari 2012

Usch vilken vecka..

Har varit en tuff vecka, Leo hade feber i Måndags kväll så jag har haft han hemma hela veckan plus att det varit ett helvete med en annan grej så känner att jag mår ganska dåligt just nu, min gravida kropp gör ju inte att allt känns lättre precis. Det jobbiga med allr är ju att veckan är fan inte slut än.. men det är la bara att koppla bort det och tro på allt tills motsattsen är bevisad.
Ibland känner man sig så ensam, vart ska man vända sig när man mår dåligt, vem lyssnar, vem förstår, vem kan man lite på, ibland är det väldigt svåra frågor. Men som det varit nu är jag så tacksam för att jag har min familj å släkt där kan man alltid söka tröst och bara prata av sig!
Idag hoppas jag vi kan hitta på något roligt så man kan få annat att tänka på en stund, kanske skulle åka å bada för då kommer jag iaf ha en Son som blir lycklig och det är ju det viktigaste, gör allt för våran son han är vårat liv och vårat allt (och givetvis bebisen i magen)


Nu ska jag mysa med med min Leo innan det är dags att väcka pappa Claes och få i oss lite frukost!



Älskar er!



1 kommentar:

  1. Ring mig när du behöver.. Va längesen vi hördes av nu:( puss puss

    SvaraRadera