onsdag 9 mars 2011

Krya på mig







Idag är jag hemma och är sjuk, förkyld och mått illa hela natten så jag har inte fått så mycket sömn! Och vad gör jag när Claes har åkt till jobbet och Leo till dagis jo jag ligger vaken och kollar på vakna med the voice.. varför sover jag inte?!

Igår va Jag, Jessica och barnen på åbybadet och badade, va hur mysigt som helst.. nackdelen va att man inte kunde köpa någon lunch där så vi fick ju åka där ifrån ganska tidiga för vi blev hungriga! Men detta måste vi göra om snart igen fast kanske skulle testa någon annanstans nästa gång!
Tack för igår babe!

Varför får jag alltid så dåligt samvete när jag är hemma och är sjuk, men man måste la få vara sjuk??
Vet ju att det kör ihop sig så fort någon är borta men det det är la inte mina problem, eller??
Då får man ju lära upp en vikarie som kan gå in när någon av oss är borta!
Nu ska jag krya på mig och sova en stund!
puss & kram

3 kommentarer:

  1. säg till nästa gång ni ska bada så kanske jag o liam kan åka med;)hoppas du snart blir frisk. & nä du ska inte ha dåligt samvete för att du e sjuk.. det kan alla bli.. kram

    SvaraRadera
  2. klart du ska få vara sjuk... det e ju deras fel som inte fixar vikarier:)
    SÅ va nu hemma å bli FRISK:)

    Pusss på dej babe!

    SvaraRadera
  3. Lerumssimbad är mycket mycket bättre för barnen för det är VARMT i vattnet.. tyckte det va så väldigt kallt på åbybadet när vi va där, hur va det nu?? i lerum är det 28 och 32 i barnbassängerna plus att det finns en cafeteria inne i badet så man kan äta mellan doppen :)

    skall bli intressant att läsa om linas matkasse, va kostar det i veckan?

    kram

    SvaraRadera