torsdag 3 mars 2011

hinner mycket...




Idag vaknade Leo kl 8 så då va det bara till att vakna till liv och gå upp ur sängen, aningens trött men man piggnar sanbbt till när man kommer in till underbara Leo!
Käkade lite frukost sen gick vi till tvättstugan, va tvungen att tvätta Leos sängkläder, va aningens blött när han vaknade!
Fick sopat bort massa löv på utsidan när vi kom till tillbaka igen, men när vi skulle gå in så fick jag med mig en hysterisk Leo in, han ville ju vara ute så han blev ju vansinig när jag tog in honom, men det va ju så kallt :S
Men han blev snabbt klad igen när mamma förklarade för honom att man faktiskt kan sopa på inne också :)
Nu håller Leo på att möblera om i hela vardagsrummet, så jag har nog att göra när han är färdig för han lär ju inte möblera tillbaka det..!!!!!


Nu ska jag nog hjälpa Leo att möblera tillbaka hela vardagsrummet igen..
kanske hörs ikväll om jag orkar efter mötet!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar