fredag 4 mars 2011

fredagsmys

Idag har vi varit på öppna förskolan med Jessica & Theo, va i ullstorp har bara vara där någon gång innan för länge sedan men det va mysigt där, mycket mamma å barn, dit får vi åka/gå oftare :)
Efter det åkte vi ner till kungälv å kollade lite i affärer eller jessica gjorde jag va mest förbannad så jag fick inte kollat så mycket!!! Orkar inte med massa vel...
Sen gick vi å käkade lunch, blev på bättre humör efter det! fått lugnat ner mig lite och insett att det löser sig inte hur arg å förbannad jag är!

Ikväll ska vi hjälpa våra grannar att flytta, känns inte alls roligt att dom flyttar.. men är glad för deras skull att dom får något större! Vem vet vi kanske blir grannar igen så småningom :)

Efter vi hjälpt dom ska vi äta käkor å jag ska dricka vin, Claes tar säker sig några öl...
Till Leo har jag köpt revben som han älskar och till efterätt en godispåse! Så idag blir det........
Nu ska jag nog gå ut igen å leka med Leo, claes kom hem å avlöste mig en stund så jag kunde gå in å värma mig för Leo vägrar gå med in han tycker det är så roligt å vara ute å leka speciellt nu när man kan gräva i sandlådan :)

Ha en underbar fredag alla läsare!
Puss & kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar