söndag 25 oktober 2009

Trevlig helg

Jag Leo & Castor har precis kommit hem från Stephanie & Conny, Claes smet iväg till krogen med Conny så jag å Stephanie har suttit å tjötan innan jag åkte hem!

Igår hade vi besök av Gerry å Emelie blev en flaska vin å lite för många öl för Claes.. :) eller vad säger du hjärtat!! :) hehehe!!

Nu sitter jag å kollar på tv å hoppas på att Leo ska somna i sin säng efter att jag väckt honom hos stephanie å åkt hem... han somnar ju alltid i famnen, men det känns som det är dax att vänja han av vid det :)

Imorgon ska vi till huset å röja.. kan ju erkänna att jag inte är så jätte sugen på det.. men det måste ju tyvär göras.. har ju ett halvt huset att slänga känns det som! och en hel del kvar att ta med hit..!!

kanske skulle ta å lägga mig nu.. börjar bli ganska trött!! NattiNatti på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar