torsdag 15 oktober 2009

backat ur

sitter å kollar på singing bee, roligt.. vissa kan ju verkligen inte sjunga :)
Har varit på Bvc idag, läkarbesök å allt såg bra ut.. vägde å mätte honom också... 9100g å 71 cm lång.. växer så han knakar :) Fick träffa en tandläkare där också å dom tyckte att vi skulle sluta ge Leo välling på natten men hur lätt är det då, han vaknar la för att han är hungrig :S hur ska jag få honom å somna om ifall han inte ska få mat.. han kommer ju skrika hysteriskt tills han får välling.. jaja bara till att försöka får la vara vaken med honom hela natten om han inte somna om!!

Fick reda på att vi inte har någon köpare på huset längre.. hon har backat ur..!! så det känns inte så himla bra... känns skit just nu!! men ny visning blir det 29 nov så det är bara till att börja om med visningar igen! Men till det possetiva, vi får ev flytta in i lägenheten redan på måndag :) så himla gött!! <3

Och till sist så vill jag bara säga att jag älskar mina pojkar av hela mitt hjärta!! Ni är det bästa i mitt liv!!

puss å kram

1 kommentar:

  1. Önskar er verkligen all lycka med huset gumman min <3
    Men det ska bli riktigt roligt att ha er närmare igen :) puss på dig den bästa <3

    SvaraRadera