söndag 19 juli 2009

Varberg

Idag kom vi hem från varberg, en jättelyckad semester!!
I onsdags åkte vi, när vi kom fram så satte killarna upp förtälten å jag, Jenny å Linda åkte till Ullared å shopade massa roligt!! :) Jag vann, Jenny strax efter, Linda sist :)
När vi om tillbaka blev det grillning å resten av kvällen sen satt vi å spelade spel å drack alkohol!! *Mysigt*


Torsdagen åkte vi in till varberg centrum å gick å kikade i affärer, tog oss en lunch och sen åkte vi hemåt, senare på kvällen blev det grillning å spel igen!!


På fredagen satte vi klockan på 6.30 för att kunna åka till meet´et kl 8, gick där inne i flera tmmar, varmt va det å brännde mig gjorde jag men va gör det fint väder hade vi iaf!! Ska inte klaga!! på kvällen kom jonas å ann-britt med familj, Sissi å stefan, madde å Fredde!! Kvällen slutade som dom andra!! :)


Lördagen va det skitväder så då åkte jag, claes, jenny, örnie å fredde till ullared, handlade lite till :) när vi kom tillbaka gjorde vi oss iordnig sen blev det middag på restaurangen:) Efter det gick vi å satte oss i Jenny å Örnies tält å spelade spel.. :)


Å idag blev det hemgång, stannade på vägen hem å fikade ihop sen åkte vi vidare hemåt!! varit hos mamma å hälsat på idag med, kände att jag var tvungen till det annars skulle vi inte ses på flera veckor!!


Alla för denna gången.. åker till Norge imorgon å då blir det inget bloggande på ett par dagar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar