lördag 10 september 2011

3 årig förlovningsdag

Idag har vi varit uppe vid huset å städat, Skurat hela köket, toaletten och tvättstugan, moppat golv, tvättat fönsterbrädor, dörr & fönsterlister, tvättat fönster i köket, tvättat element och endå är detta bara början har MASSA kvar att göra för att få bort kasspiss lukten i hela huset men nu håller vi alla tummar att mycket av lukten har försvunnit i och med storstädningen idag!
I början av nästa vecka ska vi få en upp släpkärra så vi kan slänga all deras skit, hela altanen är full med grejer.. eller skulle man fixa en loppis?? då skulle vi ju kunna få in en del av pengarna dom är skyldiga oss, och dom ska ju inte tro att vi jobbar gratis där upp nu heller utan jag ska ha pengar för att jag flyttstädar åt dom och inte nog med det använder egna rengöringsgrejer, och jag är fan inte billig, Ska anteckna allt jag gör där uppe och räkna ut hur myckt pengar det blir så ska jag skicka in det också till kronofogden!
Eller jag, menar vi..
Måste ju passa på att Tack Lotta & Patrik för att ni är så underbara och hjälper till där uppe, ni är guldvärda :)

Måste ju berätta om gårdagen (3åriga förlovningsdagen)
handlade revben till Leo, tände massa ljus i lägenheten, plockade fram räkorna med tillbehör och vinet och bänkade oss framför idol kl 20.00
När Leo väl hade somnat rund 22 så satte vi på skilda världar som vi kollade på fram till 1.30 sen stensomnade jag i sängen!
Hade en jätte mysig kväll med killarna i mitt liv.. Älskar er massor!

Nu sitter jag å älsklingen å kollar Tv för det har vi gjort oss förtjänta av efter 4,5 timmars städ i huset idag! Tur att Lotta hjälpte oss annars hade vi någ varit kvar där ännu :)
Nu ska vi kolla på bröllopsduellen.
Ha en bra kväll så förs vi imorgon igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar