onsdag 2 mars 2011

hur länge orkar man..?!

Idag har varit en vanlig onsdag på jobbet, badat och efter det DV. När man är iväg och badar så går dagen så fort och det är härligt!
Imorgon blir det mamma son mys på dagen eftermiddagen blir 2 timmar på jobbet och mellan 18-19.30 blir det möte.. härlig torsdags kväll... NOT!!!

Börjar få ångest inför helgen nu, jobbar lördag 12-22 och söndag 9-17 hela helgen är verkligen förstörd!! Jag vill ju vara med min familj...!!! hatar att jobba varannan helg, undra hur länge man orkar med det?!

Ikväll va min lille prins trött, kom ju i säng kl 21.40 igår och upp tidigt idag till dagis så när klockan va 18.30 va han övertrött så då la vi honom! Får se när han vaknar imorgon, hoppas han sover länge för jag är så trött så mina ögon går i kors.

ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar