söndag 31 januari 2010

Hålla handen....

I fredags va jag ute å firade min syster som fyllde 18 år det va hennes pojkvän Anton, emma T, emma S & Therese också.. :) hade jätte trevigt!! Å full blev jag :D
I Lördags va det kalas hemma hos mamma för erika.. hela släkten va där.. alltid lika kul när alla är samlade!
Idag har jag varit å hjälpt pappa på förmiddagen.. å nu sitter jag å väntar på att älsklingen ska komma hem igen.. han är å visar bilen ska sälja den å köpa någonting annat :)
Imorgon blir nog en hemma dag för antagligen så har jag la ingen bil.. :( Får fixa en ny imorgon eftermiddag för på Tisdag måste jag ha en då jag ska hämta min mamma för hon ska vara med mig å hålla mig i handen när jag ska ta bort mina födelsemärken :D

Hoppas ni haft en bra helg ??!!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar