tisdag 14 juli 2009

Nästan klara

Leo 3 mån 12/7-09
För en liten stund sen vände sig Leo från rygg till
Mage för första gånegn
2009-07-14 kl: 9.45


Igår grejade vi i vagnen hela kvällen, så nu är vi nästan klara, ska bara lägga ut alla kläder vi ska ha med oss!! Blir nog en hel del skulle jag tro, åker ju bara hemma å sover på söndag sen åker vi vidare till Norge!! Tur att dom har tvättmaskin på Campingen, så vi får rena kläder med oss till Norge!! :)



Värkar som det blir fint väder idag.. det gillar vi!! kanske skulle lägga sig i solstolen en stund :) Men det får bli när vi har packat klart vagnen, om jag hinner, för senare idag ska älsklingen åka å tatuera sig å jag ska med å passa Leo, och hinner jag funderar jag på att träna, men jag får se om min rygg tillåter det, har jätte ont i den idag efter att jag hjälpte älsklingen att byta däck på volvon igår!



Nu ska jag gå å käka lite frukost.. *MuMs*



Ha en underbar dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar