söndag 11 mars 2012

Besök på Östra sjukhuset..

Igår va vi inne på Östra för jag haft en del sammandragningar och ont i magen, så väl inne så kopplade dom på ett ecg och lyssnade på bebisens hjärta och kollade hur täta sammandragningarna va. Hjärtljuden låg på runt 150/min.
Efter det gjorde dom ett ultraljud för att mäta hur stort barnet är och vikten låg på 1200g :)
Allt såg bra ut så jag fick åka hem med oder om att vila och ta det lugnt i helgen.
Men städnarkoman som man är så blev det storstädning av hela hemmet idag och efter det handling så vi kan grilla ikväll så nu är jag helt slut i kroppen så nu blir det till att vila en stund!

Imorgon är det tillbaka till Östra för att träffa läkaren angående diabetesen.
Skulle ju varit där i tisdags men dom ringde och avbokade tiden 5 min innan jag skulle åka så imorgon hoppas jag få komma dit.
På eftermiddagen ska jag på akupunktur för mina foglossningar!

Allt för nu!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar