måndag 13 juni 2011

vart ska man börja?!

Då va det som vanligt ett tag sedan jag skrev..
jaha vart ska man börja?!
Jag har fyllt 25 hade lite kalas för släkten på min födelsedag sen hade vi grillfest på fredagen där syskon med respektive å kompisar kom å firade lilla mig :) (även några grannar va med)
Fick en övernattnig på hotell och inträde på borås djurpark i present så det ska vi göra till helgen, ska bli riktigt roligt att komma iväg :) sen ska vi även till daftö camping på midsommar har hört massa bra om den campingen och på semestern ska vi ju till Varberg (whils and wings) å vara där en vecka så nu har vi massa roligt att se fram emot!
Imorgon blir det Ullared, då ska det handlas massa sommarkläder, har ju typ ingenting jag kan ha på mig när det är varmt ute! så nu ska jag passa på att unna mig själv kläder! för det är jag värd!

Idag har jag varit hos Jenny, Leo å Liam fick leka av sig lite och jag har även fått träffa deras nya familjemedlem Charlie, hur söt som helst, kan inte fatta att Leo varit så liten eller Leo var nästan så liten han va lite större när han föddes än va charlie är nu :) haha!
Leo va en heffaklump när han föddes :) men va gör det, desstomer att älska :)

Nu ska jag njuta av lugnet här hemma!
ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Nä tycker alla barn heter Liam ;) hehe.. så får se vad det blir :) Kram

    SvaraRadera